2014. szeptember 25., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Amik nélkül nem hagyom el a lakást



Nagyon nagyon szégyellem magam, amiért le vagyok maradva két VKP bejegyzéssel is, mentségem nincs, de jó kis témák voltak és szeretném bepótolni.

Szóval, valamikor szeptember elején volt ez téma, és mivel hogy nő vagyok ezért van mit felsorolnom.

Bevallom régebben sosem értettem, hogy a nők minek járkálnak hatalmas méretű táskákkal, és elképzelésem se volt arról, hogy miért is mondják azt, hogy egy női táskában minden megtalálható, sőt olyan is ami nem kéne. Én a kis táskák híve voltam régen, és minimális mennyiségű cuccot pakoltam bele, tényleg csak létfontosságúakat. Ilyen volt a lakáskulcs, iratok, zsebkendő, és a pénz. Elképzelhetetlennek tartottam, hogy ennél több holmit bármikor is cipeljek magammal. Aztán lám lám, engem is beszippantott a női táskák különös világa.

Ahogy telnek az évek, egyre nagyobb táskákat hordok magammal. Olyankor is, amikor egy kicsibe is bőven elférnék. Már nálam is igaz az a jelző, hogy több a kacat a táskámba mint a hasznos holmi.

De nézzük azokat, amik valóban mindig nálam vannak, és fontosak is.

- telefon+töltő (ami ugyebár alap felszerelés, és mivel a zsebemben nem fér már el, így a táskában lakik)
- lakáskulcs (még nem volt rá példa, hogy kizárt volna a család, de nem is szeretném megélni)
- személyes iratok (sosem lehet tudni mi történik, az a biztos ha ott van velem)
- zsebkendő (azt vallom, hogy akinél mindig van zsebkendő, az jó feleség lesz :) , meg amúgy is kell, hiszen jó szolgálatot tesz ha wc-re kell menni, mert megittunk egy liter vizet/kólát/fantát/nesteat/akármit)
- gyógyszeres doboz (mert Crohn betegként hordom magammal a napi adagot, főleg, ha a haza érkezésem időpontja bizonytalan. Továbbá a napi bogyók mellé görcsoldó, fájdalomcsillapító, savlekötő, hányinger elleni bogyó)
- kis tégelyes Nivea krém (mert mindig száraz a kezem, vagy a szám, és nekem ez a kedvencem)
- pénztárca (üresen, vagy némi pénzzel)
- hajgumi (mert kell és kész)
- tükör (nem kell magyarázni szerintem)
Szóval a fenti listán szereplő dolgok nélkül valóban nem szoktam elhagyni a lakást.

Amik ritkábban vannak nálam, vagy esetleg nálam vannak, de ugyan minek...
- fülhallgató (mert zene nélkül mit érek én??? Általában akkor viszem ha gyalog, vagy tömegközlekedéssel megyek valahova)
- parfüm (sokszor viszem magammal, aztán alig használom, de biztos ami biztos alapon elviszem)
- toll (ha bármit alá kéne írni, vagy gyorsan feljegyezni :D)
- blokkok (a boltban mindig elteszem, és mindig a táska alján marad. Ez már a szemét kategória)
- pulcsi (még akár nyáron is hajlamos vagyok betenni, ha nem tudom mikor érek haza)

Azt hiszem ennyi a táskám tartalma általában, és mire így a végére értem rádöbbentem, hogy még mindig több a hasznos holmi, mint a haszontalan, szóval tapsot nekem!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése