2015. március 4., szerda

Üdv március - avagy a fáradtság holtpontja

Üdv Néktek követőim! :D

Vasárnap telt le az első hét az új edzésemből. Kilók terén a változás nulla, és kockahasam sincs még. Miéééért? :D Amúgy pedig harcolok ezzel a fronttal ami jelenleg itt működik, és nagyon tudnám értékelni, ha az időjárás kitalálná végre, hogy tél, tavasz vagy esetleg ősz van-e...? Crohn bácsi nem nagyon szereti ezt a szeles időjárást, a végtagjaim sztrájkolnak és a vasszintem sem szuperál valami jól én úgy érzem, ugyanis ha tehetném naphosszat aludnék. Az a gond, hogy tehetem is, mert hivatásomat tekintve ágynyomó vagyok, viszont csak a napokban kezdtem érezni azt, hogy nem elég az a 10 órás alvás amit éjjelente lenyomok. Ma délelőtt is szundítottam egy órácskát, viszont már egy órája szenvedek az ásítástól. Mama tanácsára vettem a fáradtságot és elslattyogtam a boltba, de az alvajárás elkerülése végett megkértem unokahúgomat, hogy legyen a kísérőm a sarki boltig. Ha nem kellett volna figyelnem arra, hogy lépkedjek, akkor simán elaludtam volna.
Kétszer majdnem le is csuktam a szemem, de az agyam jelzett, hogy muszáj talpon maradnom. A boltban be is szereztem egy doboz kólát, és jelenleg is azt szürcsölöm, hogy nehogy a homlokommal írjam meg ezt a bejegyzést. Szörnyű érzés ez az állandó álmosság, és fogalmam sincs mitől lehet. Tavaszi fáradtságnak szokták nevezni a nagyokosok, de mivel télen szinte téli álmot aludtam, így fogalmam sincs mitől lennék most olyan fáradt? Ja, szokták mondani, hogy a semmittevésbe lehet a legjobban elfáradni. Nos, itt az élő példa arra, hogy ez igaz lehet.

Természetesen ez nem mehet az edzésem kárára, ma mégis ráment, mert egy darab fekvőtámaszt se csináltam meg, ugyanis kajálni is csak azért voltam hajlandó kikelni az ágyból, mert szükséges ahhoz, hogy életben maradjak. Taps neked Andreina, ügyes lány vagy, életből 1-es. Na de amúgy csak, hogy sikerekkel is beszámoljak, azt azért csendben megemlíteném, hogy a kezdeti néhány napos izomláz után már elég strapabíró lett a szervezetem, és érzem, hogy az ismétlések növelésével sincs problémája. Na jó, az esetek 98%-ban nincs vele gondja. Az a 2% meg belefér. Köszönöm. Már csak a kajára kéne valahogy odafigyelnem. Legalábbis a fehérjebevitelre. Sajnos borzasztó nehéz úgy bevinni ételek által a fehérjét, hogy utálom a csirkemellet és a halat is. Pedig ez az első kettő olyan fehérjeforrás amit rögtön mondana bárki. Hát, ez nálam bukta. A Nutridrink által bevitt 24 gramm pedig édeskevés ahhoz, hogy én izmokat növesszek. Akkor csak meg kéne barátkozni azzal a pipicicivel. Inkább az mint a hal. Na jó, a lazac fincsi. Meg az ára is az :D Tehát, ha van valakinek ötlete, hogy mivel tudnék még fehérjét bevinni a napi táplálkozásomba, az sikítson. Ja, és a fehérjeporokon csak a március végi Crohn felülvizsgálat után vagyok hajlandó elgondolkodni, és csak abban az esetben, ha a vérképem 100%-os. 

Szóval, így állok jelenleg. Tudom, ez kevés, és jó sokat nyavalyogtam a bejegyzésben, de sorry most ezek mennek meg a bárányfelhők. Ti tartsatok ki, én meg majd igyekszem felzárkózni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése