2016. január 14., csütörtök

2016

Boldog Új Évet, így január 14-én! :D Andreina most ébredt fel téli álmából, de most annyira, hogy le se lehet lőni. Nem írok összegzést 2015-ről, mert úgy volt szar, ahogy, nincs kedvem még egyszer végig élni a nehéz perceket azért, hogy lezárjam itt a blogon is. Adiós 2015! Soha többet nem akarlak látni. 

Na de, új élet méghozzá 100%-osan. Szeretem az élet szót mert ha kicsit babrálunk a betűkkel kijön belőle az, hogy étel. :D Ez pedig egy nagyon fontos mozzanata lesz 2016-nak. Igeeen, még mindig titkolózok, hogy mi is fog történni, de ha minden jól alakul február végén lehull a lepel. Izgatottságom és az akaratom egy cseppet sem hagyott alább, sőt, alig várom, hogy végre belevágjak ebbe az új életbe. Na de nem húzom tovább az idegeiteket, mindent megtudtok ha eljön az ideje. 

Fitness lady énem is feltámadni látszik. Decemberben 4 héten keresztül heti 3 alkalommal csináltam itthon egy olyan edzést, ami direkt kezdőknek van előírva. 12 edzésnapból 8-at sikerült teljesítenem. Ez magamhoz képest nem rossz, bár nagyon szégyellem, hogy 4 nap kimaradt. De ebben a hónapban is folytatom, csak megemeltem egy picivel a súlyokat (nagyrészt súlyzós edzés). Jelenleg 5 edzésnap van a hátam mögött, ebből 4 teljesítve, a hétfőit nem csináltam meg mert elkapott a nátha és annyira fájt a torkom, hogy örültem, hogy le bírom nyelni a teát, nemhogy én még súlyokat emelgessek, meg fekvőtámaszozzak. Tegnap már a torkom nem fájt, csak az orrom folyt, de az nem akadályozott meg abban, hogy teljesítsem a napi adagot. Megfogadtam, hogy csak nagyon indokolt esetben hagyhatom ki az edzést. Vettem cuki asztali naptárat és szépen beleírogattam mindent. Jézuska is meghozta a tömegnövelőmet, szóval január 31-én lesz egy mérés ami alapján kiderül majd kilóban és centikben is, hogy mennyi is a változás. Ha csak 1 kilót is tudok már hízni én annak is nagyon örülök. Március 31-re van kitűzve egy cél, hát nagyon kíváncsi vagyok sikerül-e elérnem.

Lelkileg is kezdek helyrejönni úgy érzem, szóval jobb a kedvem, szívesebben csinálok dolgokat. Ha sikerül ilyen energikusnak maradni az év hátralevő részében is, akkor úgy érzem remek lehet 2016. Motiváció megvan és egyedül csak én szúrhatom el. De, csak pozitívan! :) Ha februárban sikerül elérnem az első célomat, akkor indulni fog egy új kampányom! Ha nem akarsz lemaradni, figyeld a részleteket! :)


Kép forrása: pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése