2014. augusztus 8., péntek

24 éves lettem én

Hurrá, eltelt egy újabb év, megint eggyel több gyertya került a tortámra. Vagyis nem került, mert nem volt tortám, de a lényeg nem változik: öregszem. Persze ilyenkor a nálam idősebbek mindig azt mondják, hogy bár ők lennének ilyen "öregek" mint én. Jó, tény és való, hogy ez a kemény 24-es szám másnak fiatalnak számít, de nekem nem. Hiszen mintha csak tegnap lettem volna 18 és huss eltelt 6 év azóta. Tejóég!!! Sajnos tényleg igaz a mondás, hogy 20 felett kettesével mennek az évek.

Tehát betöltöttem a 24. életévemet, és mindezt Angliában tettem, azon belül is Oxfordban.

Csodálatos volt az a nap. Reggel felkeltem és már rögtön mosoly volt az arcomon, mert nekem a szülinapom mindig olyan varázslatos. Valahogy minden olyan tökéletes, nincs semmi gond a világon, és igyekszem aznap boldog lenni, és nem gondolni a problémákra. Ez tehát idén is így történt. Az idei varázslat pedig az volt, hogy nem volt semmi erőltetett izé, csak sétáltunk, fotóztunk, beültünk egy nagyon kellemes helyre, amit mindig néztünk a buszról, aztán megint sétáltunk, végül hazamentünk. Nem voltak terveink, csak vitt a lábunk, a város megnyílt előttünk. Bepillantást nyertünk a város szívébe, ahol megannyi csodás hely bújik meg. Fantasztikus érzés volt felfedezni ezt az ismeretlen várost, azt pedig még felemelőbb volt, hogy ennyi csoda van ott. Anglia már idén tavasszal belopta magát a szívembe, amikor először jártam ott, de azt hiszem most még közelebb került hozzám és még sokszor szeretnék oda visszatérni, hogy újabb helyeket láthassak és megtölthessem az életem ezekkel a szépségekkel. Nagyon jól éreztem magam, egész nap mosolyogtam, és a szép épületek és helyek után még utcai zenészekkel is összefutottunk, egy nagyon jó számot adtak elő épp amikor odaértünk, így hát az lett az én szülinapi szerenádom. Nagyon örülök, hogy egy másik országban tölthettem ezt a napot, ráadásul Vele!

Aztán másnap folytatódott a szülinapom, mert aznap Londonba látogattunk el, ami szintén csodás város, és idén már harmadszor jártam ott, de még mindig van sok olyan része ahová nem jutottam el. De nem baj, még találkozunk és akkor megint felfedezek egy újabb részt. Ezen a napon is gyönyörű helyek vártak ránk, mi pedig csak mentünk és mentünk és szívtuk magunkba a szebbnél szebb látnivalókat és azt a pörgést, amit ez a város nyújt. Még a hideg is kiráz, ha Londonra gondolok, persze mindez pozitív értelemben. A nap végére rendesen elfáradtunk, de úgy gondolom megérte, hiszen visszanézve a képeket magukért beszélnek. 

Köszönöm ezúton is azt a fantasztikus napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése