2014. augusztus 7., csütörtök

A feltámadás napja

Hú, jó régen nem írtam.
Mentségem nincs, hiszen nem mondhatom, hogy nem volt időm mert ez így nem igaz. Talán az a legjobb indok, hogy nem éreztem úgy, hogy a dolgok, amik történnek az életemben olyan volumenűek lennének, amik megérdemelnének egy bejegyzést.
Pedig érdemesek voltak, csak így visszagondolva jöttem rá erre.
Szóval, elkezdem az összefoglalást.

- 24 éves lettem
- hazajöttem Angliából
- voltam orvosnál
- egy régi barátnőmmel újra találkoztam
- izgatottan várom a családom legkisebb tagját
- barátnőmmel nem kis autó túrát megtettünk
- a napokban rájöttem, hogy némi változtatást fogok beiktatni az életembe


És akkor minderről részletesebben is írnék. Valószínű, hogy a pontoknak külön bejegyzése lesz, mert olyan sok mindent kell leírnom, hogy talán unalmas lenne mindent egy bejegyzésben olvasni, meg lehet nem is érdekel mindenkit minden. Szóval a további bejegyzések is várhatóak lesznek.

Szép napot Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése