2015. június 1., hétfő

Feltámadás

Újraéledtem. Legalábbis a blog szempontjából. Eltűntem egy kis időre, mert belém ragadtak a szavak. Kissé magamba zuhantam, de ez hasznos volt olyan téren, hogy durva írói vénám megmozdult bennem. Hullámvasúton ült a lelkem, de most vége ennek a menetnek, legalábbis remélem. Június van már, ebben a hónapban tölti be a blog az 1 évet :) Egyelőre még fel sem tudom fogni, hogy eltelt megint egy év, tehát még nem tudom összeszedni pontosan, hogy mi is történt az elmúlt évben, de igyekszem helyre kapni az agyam. Az elmúlt hetek/hónapok bántó szellemét én magam mögött hagyom és csak előre nézek. Már írtam is pár lezáró gondolatot, és most ezekkel nyitom meg újra a blogom kapuit :) 



„Egyszer majd leegyszerűsödik a képlet és tisztán látsz mindent. Megtudod kik azok akikre szükséged van az életed során és kik voltak csak átutazók. Megtudod, hogy kik azok akikre bármikor számíthatsz és kik azok akikre soha nem is számíthattál. A szeretetet sajnos nem mindig viszonozzák, de akkor sem szabad sajnálni azt, vagy arra gondolni, hogy te mindhiába szerettél valakit. Sosincs hiába. A te szíved mindig csak tisztább lesz attól, hogyha szeretsz valakit. Akkor is, ha ő olyan, aki talán nem is lenne érdemes rá.”




 Kép forrása: june

2 megjegyzés:

  1. Hurrrá!!!! :) Várom a bejegyzéseket :)

    Mellesleg egy hónapban van a blogjaink szülcsinapcsija! :D Uh isten éltesse Őket! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ugyanaz a hónap? De jóóóó :) És hányadika? Enyémnek június 23. :)

      A bejegyzések folyamatosan érkeznek mind az elmúlt hetekről, mind az elmúlt évről, mind a jövőbeli tervekről :) Napi 1 posztot gondoltam, szóval blogolásra illetve blogolvasásra fel!! :D

      Törlés