2015. július 2., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Álomesküvő

VIGYÁZAT! 

AZ EGÉSZSÉGRE KÁROS ÉS A NYUGALOM MEGZAVARÁSÁRA ALKALMAS INFORMÁCIÓK KÖVETKEZNEK!


Azt hiszem ez a VKP témák LEGje a számomra :D Kérem tisztelettel, egy igazi esküvő fanatikussal van dolgod ezen a blogon. Én egész életemben tipikus kislány voltam, aki a szőke hercegről álmodozott meg a rózsaszín világról, és ezt bizony valahogy a szívem mélyén soha nem is nőttem ki. Főleg ha esküvőről van szó. Na de nem kell aggódni, nem fog csöpögni a cukros marcipántól a képernyő, viszont azt ígérhetem, hogy hercegnős stílus lesz dögivel :D

Nekem már a lánykérésre is konkrét kikötéseim vannak, de természetesen a férfimra bízom ennek a tervezését, kivitelezését, és ha nem lesznek benne az óhajaim én akkor is igent fogok mondani :) Ha pedig ez megvolt, akkor jöhetnek az esküvő körüli tervek. Sőt, inkább már csak a megvalósításon kell dolgozni, ugyanis konkrét haditervem van a nagy napra és azt hiszem ezek az elképzelések nem nagyon fognak változni. Egy-két ingatag dolog van, amiben esetleg nem tudok dönteni, de azt hiszem ha már ott villogna az eljegyzési gyűrű az ujjamon, akkor hipp hopp belevetném magam a dolgok sűrűjébe és rövid időn belül vaslábakon állna az esküvői terv. :D 

Na de nézzük is, hogyan fest Andreina álomesküvője :)

Először is, én vidéki lány vagyok, világéletemben a vidéki esküvők lebegtek a szemem előtt és bizony én ilyen szempontból esküszöm a hagyományokra. Én ebben a világban nőttem fel és nekem ezek kellenek ahhoz a naphoz, mert én ebben érzem igazán jól magam. Szóval nekem kell a lánykikérés, a násznép vonulása az utcán, a menyasszonyrablás, a pénzsöprés, az éjféli menyasszonytánc, az átöltözés, a menyecske ruha, a vőfély, a versek és a mulatós zene. Ezt így mind szeretném, bár egyelőre úgy néz ki az utcán való vonulás ki fog maradni az életemből. Hogy miért? Az hamarosan kiderül. 

Évszak:

Tavasz vége, nyár eleje. Tehát ez a május-június időszak lenne a legalkalmasabb számomra, ugyanis imádom a virágzó természetet, a csodás virágokat és mindent ami ezzel jár. De nem akarom a tikkasztó hőséget és a fagyasztó jégvilágot sem. Szóval ez az időszak alkalmas lenne mindenképp számomra. 


Helyszínek:

És itt rögtön ki is fog derülni, hogy mért maradna el a sétálós rész. Ugyanis a polgári szertartást mindenképp a szabadban szeretném, mert sokkal romantikusabb mint egy hivatal. Így a sétálós részem a templomba vezetett volna, de az meg úgy néz ki, hogy nem lesz. Nem járok sem én sem a párom templomba, nem vagyunk vallásosak, és az utóbbi időben annyit csalódtam az egyházakban meg ebben az egészben, hogy nem akarok egy színjátékot életem legszebb napján. Legyen őszinte, boldog és szép nap. Tehát a templom az sanszos, hogy elmarad. Viszont ami kötelezően része lesz a napnak, az a temető meglátogatása. Édesanyám ugyanis nem lehet majd velem azon a szép napon, de szeretném ha legalább így együtt lehetnénk. Szeretnék rá csináltatni majd csupa fehér rózsából egy díszt és igen, menyasszonyi ruhában fogok ott állni. Na de ne sírjunk most, legyen öröm a tervezgetés. Tehát a polgári külső helyszínen, lehetőleg a vacsora/lagzi helyszínén vagy ahhoz közel és így akkor megspóroljuk a rengeteg utazást. Világ életemben sátras lagzit szerettem volna és szerintem ez már nem is fog változni. Persze azért nem arra kell gondolni, hogy a régi katonasátor-lufi kombó a nagy álom nekem :D Ma már lehet bérelni erre a célra fehér sátrakat, padlóstól, asztalostól, székestől. Azért ez már egy modernebb változata a réginek, mégis meg lenne a mindenkori álmom. Tehát a helyszínekről ennyit és itt van róla néhány kép, hogy miként is lenne ez kivitelezve :)




Ételek, italok, vendégvárás, torta:

Mindenképp hagyományos ételek mellett teszem le a voksomat, hiszen azokkal nem lehet mellélőni, azokat mindenki szívesen fogyasztja. Gondolok itt az újházi tyúkhúslevesre, a sültekre, vegyes köretekre. A tálalást pedig mindenképp tálszervizként képzelem, tehát, hogy az asztalok közepére kerülnek az ételek és a vendégek válogathatnak kedvükre, hogy melyik ételből esznek. Mindenképp felszolgáló személyzet is részt fog venni, ezzel is a kényelmet helyezve előtérbe. Ültetési rendet mindenképp szeretnék, bár még egyelőre kérdéses, hogy megoldható-e a körasztalos tervem a sátorba, illetve, hogy mennyi is lesz az az annyi ami a vendégek számát illeti. De úgy gondolom jó megoldás egy ültetési rend, hiszen így mindenki olyannal ülhet együtt, akivel tud társalogni, akit ismer. Aprósütemények is kerülnének az asztalokra, de ezek már apróbb részletek. Italok úgy gondolom szintén vegyesek, és akár egy mixert is szívesen látnék, aki ízletes koktélokat keverne a násznépnek. Az est egyik fénypontja pedig ugye a menyasszonyi torta. Én mindenképp több emeletet szeretnék, különböző ízesítéssel, és leginkább a cupcake megoldás tetszik. Ezt nem kell vágni, gyorsabb a szervírozása. 





Dekoráció:

A színek fixek: rózsaszín-barack kombináció. Ezen belül pedig a visszafogottabb verzióra gondoltam. Mármint semmi kristályok, meg virág tenger, meg tüllök, meg anyám kínja. Az asztalokra virágdísz mindenképp, meg esetleg székszoknya masnival, de igazából ennyi. Romantikus látvány legyen, de ne legyen sok(k). 




Zenék, táncok:

Élő zenekart szeretnék, mulatós zene lenne az alap, de mégis csempésznék bele pár retro zenét is. Az "oltárhoz" apukám kísérne mindenképp és már a bevonulós zeném is megvan hozzá. Az Időről időre c. filmben ez a bevonuló zenéje Rachel McAdamsnek, és annyira megkedveltem ezt a dalt (igaz egy másik verzióját), hogy már el sem tudom képzelni, hogy másra vonuljak be. Azt hiszem szem nem fog szárazon maradni. :)




Táncok terén, nos nem vagyok oda ezért a betanult táncokért, amikor számolni kell a fejünkben, hogy egy-két-há'-egy-két-há'. Inkább csak szóljon egy szép lassú zene amire apukámmal, tesómmal és a férjemmel is szeretnék táncolni. Utána jöhetne a buli :D A menyasszony-és menyecsketánc is része lenne a "programnak" hiszen anélkül nincs számomra esküvő :)


Ruhák:

A legnagyobb dilemmát talán a ruha okozza. Ha megengedhetem majd magamnak anyagilag, akkor saját ruhát szeretnék, amit az elképzeléseim alapján csinálnak meg, rajtam van először és utoljára. Sokan gondolhatják, hogy mekkora butaság megvenni egy ruhát, hisz úgyse lesz rajtam többé, csak foglalja majd a helyet. Igen, valóban nem ebben tervezem majd leélni a hátralévő életemet, de én szeretném ha az enyém lehetne az a ruha. Nem tudom megmagyarázni miért, de ez így van, amióta csak először elképzeltem a saját esküvőmet. A ruháról vannak elképzeléseim, de persze az is lehet, hogy nem is fog jól állni majd ez a fazon/stílus, ám mégis valamiért ez a legszimpatikusabb irány az összes közül. 



A menyecskeruhámat én magyarosnak képzelem el. De ez még változhat. 




A koszorúslányok ruhájánál inkább a koktélruha stílust szeretném, bár nincs ellenemre a habcsók ruha sem, viszont ezt közösen meg kell majd beszélni, ugyanis egyforma ruhákba szeretném látni a lányokat. Ezért is lenne jobb a koktélruha, hiszen azt meg tudják varrni egyformára, és a későbbiekben is hordható lenne. A szín mindenképp a dekoráció színeihez menne, tehát vagy rózsaszín vagy barack színű ruhát lehetne felvenni, itt mindenki maga dönti el melyik a számára szimpatikusabb. 



A vőlegényen szeretném a hagyományos fekete viseletet látni, de ahogy ő sem szól majd bele az én választásomba, így én sem fogok természetesen beleavatkozni az ő dolgaiba. 

Hát nagyon nagy vonalakban így nézne ki az én álomesküvőm, és még rengeteg részletről tudnék beszélni, de azt hiszem így is eleget koptattam már a billentyűzetet :D Ha pedig az élet is úgy adja, akkor további káprázatos elképzeléseimet megvalósíthatom majd valaki más nagy napján, ugyanis minden vágyam, hogy elvégezzek egy esküvőszervező tanfolyamot :) Imádom az esküvőket és az egész életérzést ami velük jár. Remélem az én nagy napomról is majd beszámolhatok, és remélem legalább ilyen szép lesz mint ahogy elképzeltem. Ha pedig Ő lesz az a férfi, aki elvesz, akkor akár beérem a hivatallal, farmerban, pólóban, két tanúval is :)


A többiek elképzelései:

1 megjegyzés: