2014. december 5., péntek

Fotó Friday - Photo Péntek *2*

Péntek van, tehát az aktuális Fotó Friday - Photo Péntek ideje. Ma is számos jó kis képpel készültem, és amíg válogattam őket rájöttem, hogy ez nem is olyan könnyű meló. Mert rengeteg képet megtekintek mire összeszedem a tökéleteseket. Főleg úgy nehéz, hogy csak spontán választok ki képeket, mármint nincs tematikám, hogy az adott témakörökre szűkítsem a keresést, hanem csak pörgetem a fotókat, és ami megtetszik azt mentem a speciális FF-PP mappába és onnan már könnyebb a dolgom. Szóval emögött a kis heti rendszerességű "rovat" mögött is kemény munka zajlik, de természetesen élvezem, hiszen különben mért csinálnám?

Na, de ne  beszéljek írjak már ennyit, hanem jöjjenek a képek, amik ismét változatosak, és az én ízlésemet tükrözik.



Én is szeretnék ilyen télies bögrét, ami jó nagy és jó sok tea elfér benne. Mert ha tél van, akkor tea szezon :)


Ez szerintem borzasztóan ötletes. Egy kerti összejövetelt, bulit, partit simán fel tud dobni, de a hétköznapokban is ötletes egy ilyen kerti "bútor" :)



Közeledik a Karácsony :) Nati! Megtaláltam a tökéletes karácsonyfát! :D



Nagyon hangulatos szerintem :)



Hópelyhes körmök. Szépek :)




Képek forrása: témakép , bögrehordó , gyümölcsfa , veranda , körmök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése