2014. december 9., kedd

Lelkes Blogverseny 2014

Kedves Olvasó!

Életemben először indulok blogversenyen, és ez most hatalmas mérföldkő az életemben. Ez azt jelenti, hogy végre hiszek magamban és abban amit csinálok. Ehhez pedig legfőképp TI adtok erőt és támogatást, hiszen a hozzászólások, a facebook lájkok, a már 9 főre gyarapodott követő és a facebook oldalon már 68 fős kedvelő tábor mind azt bizonyítja, hogy mellettem vagytok, és jó az amit csinálok. 


 Most pedig kissé személyesebb vizekre is eveznék. Mivel ahogy már említettem, ez a verseny nagy szó nekem, és nem csupán a győzelem hajt, hanem inkább az, hogy minél több emberhez eljusson a blog és az amit én csinálok. Én csak arról vagyok képes írni, ami bennem megy végbe, az érzéseimről, a tevékenységeimről. Én sosem lennék jó beauty-blogger, mert nekem az nem menne. Anno mikor blogot kezdtem, akkor is azért, mert nagyon nehéz időszakon mentem keresztül. Egyfajta figyelemelterelés lett volna, és nem is akartam soha arról írni ami épp történik. De egyszer mégis erőt vettem magamon, és körvonalakban ugyan de leírtam, hogy mennyire nehéz napokat is kell átélnem. Sosem neveztem meg a történteket, és soha nem is fogom, mert ez az enyém, ezt nem adom ki magamból nyilvánosan. De jó volt leírni, jó volt később visszaolvasni és rájönni arra, hogy elmúltak a sötét idők, a fájdalom megszűnt és nem birtokol tovább. Ebből aztán formáltam valami mást is. Egy új blogot nyitottam, ahol az olvasókat szólítottam meg, és ahol a feldolgozott érzéseimről írtam úgy mintha azt az olvasó élné át épp. Aztán egy nap valahogy elfogytak ezek az érzések, és nem folytattam már tovább. Idén nyáron pedig megszületett ez a blog, amit most is olvasol. A neve azért is az ami, mert igazából valahol egy napló. Ugyanis a magam részére is feljegyzések, irományok, emlékek lenyomatai, hogy miket csinálok, mit érzek, hol tartok jelenleg. Ezek pedig folyamatosan bővülnek ahogy halad előre az idő, ahogy majd jönnek újabb és újabb élmények, tapasztalatok. Ugyanakkor arra gondoltam, hogy mivel Lélekmazsola elég nagy sikert aratott rövid életéhez képest, így talán belevágok a folytatásba és ilyen érzelmesebb posztokat is fogok kreálni. Egyelőre ezek még csak tervek, de mindenképp értesítelek titeket ha belevágok valami újba. 

Ami viszont biztos, hogy amit itt olvasol, az mind egy valódi ember valódi életének valódi eseményei, érzései. Ebből lentebb soha nem fogok adni, és ezt megváltoztatni soha nem fogom. 

Most pedig jöjjön egy kis marketing. Ha szereted a blogomat, és legalább egyszer az életben már helyeseltél a posztom olvasása közben, vagy épp úgy érezted, hogy mintha csak a saját gondolataidat fogalmaznám meg, akkor szavazz rám kérlek a Lelkes Blogverseny 2014 versenyén, ahol nem csak a versenyzők, de a szavazók is nyereményekben részesülnek. Két héten keresztül zajlik a verseny, és minden egyes nap tudsz szavazni. 

Továbbá természetesen szeretettel várlak itt is vagy a Facebook-on is mint rendszeres olvasó. :)

A versenyt ITT érheted el

A versenyhez készült cikkemet ITT

A blog Facebook oldalát pedig ITT

Ezúton pedig köszönök minden egyes szavazatot, köszönöm ha rendszeresen olvasol itt vagy követsz a Facebook-on, azt pedig a leginkább köszönöm ha szereted azt amit én csinálok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése