2015. február 16., hétfő

Vegyes vágott

Üdv Mindenkinek!

Egy laza 10 napos kihagyás után ismét itt vagyok. Mai adásunkban a következőkről lesz szó: utazás, tervek, hízókúra, lelkizés. Amennyiben bármelyik pont felkeltette az érdeklődésedet, úgy tarts velem a következő percekben. :)




Kezdeném a hízókúrával. Ugyebár októberben kezdtem el, mert elfogadhatatlannak tartottam az akkori súlyomat, így hát belevágtam a hízókúrába. Ez a dolog sikeresen is ment december végéig, ugyanis 2 kiló plusszal zártam az évet. Viszont ezután a mérleg megállt azon a ponton, és nem mozdult tovább. Elkezdtem félni, hogy nehogy a Crohn cseszegessen, vagy netán más betegség, de szerencsére megúsztam, kutya bajom. Igen ám, csakhogy a Nutridrink készletem kifogyott. Nem ittam több mint egy hónapig, és bizony ez meg is látszott a napi eredményeken. Tehát összegezve a dolgot, úgy gondolom, hogy a napi 2 doboz Nutridrink igenis sokat lendített azon, hogy elkezdtem hízni. Tehát nincs mese, inni kell, mert úgy látszik használ, és meg kell előznöm a súlyvesztést. Szerencsére időben észbe kaptam és beszereztem újabb 2 kartonnal, így ez tuti kitart addig, amíg megyek a Dokihoz és hozok tőle receptet. 

Nutri család :)




Aztán, jöjjenek a tervek. Ugyebár azt már említettem, hogy ha minden jól alakul, akkor idén nyáron (nyár végén) itt hagyom kedves kis hazámat, és angolosan távozok. :D Na jó, nem. Viszont angol földre cuccolok át, ha a sors is így akarja. Mindenesetre az elhatározás itt van a fejemben, és bár még nincsenek konkrét terveim, de a nyelvet tanulom, és igyekszem nagyon, hogy május végére olyan fejlődést érhessek el, amit kitűztem magam elé. A tanfolyam mellett egyébként itthon is foglalkozok a dologgal, ugyanis próbálok levelezni angolul beszélő emberekkel az http://www.interpals.net/ oldalon. Amikor felregisztráltam erre az oldalra (kb. 3 éve), akkor még erőteljesen fordítóprogram segítségével írtam a leveleket, és meg se próbáltam, hogy magamtól írjak meg egy mondatot. Ez nagy hiba volt, ami el is vette a kedvem az egésztől. Ma viszont már önállóan is merek mondatokat fogalmazni, és megérti a másik fél, hogy mit akarok közölni. Ez számomra óriási lépés. Ezen felül pedig a napokban találtam rá egy könyvsorozatra, ami az Oxford Word Skills nevet viseli, és meg kell mondanom, hogy nagyon jó barátok lettünk. A könyvsorozat mellé letöltöttem az Anki nevű programot, amellyel szótanuló kártyákat tudok létrehozni, és a programmal ki is kérdezhetem a szavakat amiket megtanultam. Szerintem borzasztó jó kis program, én bátran ajánlom a szókincs fejlesztésére. Meg természetesen a könyveket is :)
Továbbá, ha már az angolnál és Angliánál tartunk, van egy nagyon nagy elképzelésem. Ez fel is került a falamra, egyfajta motivációként, hogy mindig láthassam.

Fohászkodjunk, hogy sikerüljön ;) 
Hogy kicsoda Natushka? Kattints a nevére és megtudod :)



A költözésemmel egyébként egyre sűrűbben és egyre furábbakat álmodok. Vagy egy családi veszekedés kellő közepéről menekülök el és dobálom a ruháimat a bőröndbe, vagy épp könnyes búcsút veszek a szeretteimtől a reptéren. Hol van még az utazás, és máris ilyen álmaim vannak. Mi lesz később? :D

Egyébként a lelkizés rész is ehhez tartozik. Hiszen foglalkoztat a dolog, rengeteget agyalok rajta, és nyilván ez köszön vissza az álmaimban is. Ahogy egyre csak múlnak a napok, úgy egyre messzebb kerül az a fojtogató érzés, az a bizonytalanság, az a félelem. Hisz ez mindenkiben ott rejtőzik, aki ilyen nagy változáson töri a fejét. Én már az eleje óta azt mutattam a világnak, hogy nem félek, és nagyon vágyom erre az egészre. De bennem is volt egyfajta félelem, egyfajta ragaszkodás, ami olykor megingatta bennem ezt az egészet. Jelenleg azonban egy cseppnyi félelem, vagy szomorúság sincs bennem. Igazából már ott akarok lenni. Nagyon. 
Úgy érzem ezzel kapcsolatban még születni fognak bejegyzések, az első részt már meg is találhatod a blogon, ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése