2014. június 24., kedd

Andreina, irány Anglia!

A bejegyzés címét illetően van némi csúszásom, ugyanis már 6 napja itt tartózkodom, de mentségemre legyen az, hogy a blog még csak tegnap óta működik.
Már májusban tudtam, hogy érkezni fogok, csak előtte még ki kellett pipálnom a záróvizsgákat amiről már írtam is bejegyzést.
Idén márciusban voltam életemben először Angliában, és már maga a tudat felvillanyozott, hogy valami új vár rám. Sok helyen jártam már eddigi életem során, de mindig vágyom újabb és újabb helyekre. Angliába pedig már nagyon régóta vágytam, és nem is gondoltam volna, hogy egy évben kétszer is megfordulok majd itt. De a gépem ismét Londonban landolt, szívem nagy örömére.



Mindig tudom, hogy az új helyek új csodákat rejtenek. Nekem itt kezdődik most valami új az életemben. Ugyanis nehéz időszakon vagyok túl, és az, hogy egy másik országban léphetem át életem új mérföldkövét, csodálatos érzés. Néha muszáj kiszakadni onnan, ahol már kissé monoton az élete az embernek, és fel kell töltődni új energiákkal. Nekem ez most itt történik, és tudom, hogy mikor majd visszatérek Magyarországra, akkor tiszta lappal folytathatom otthoni életemet. Szeretném magam mögött hagyni a nehéz és keserves napokat, hónapokat. Szeretném gondolatban a repülőről szétszórni őket hogy maradjanak ott fent a magasba, és ne fájdítsák tovább a szívemet. De ez talán már meg is történt idefelé jövet, mindenesetre bízom benne, hogy végleg vége van. Ezért is zárom be a régi blogom kapuját, mert ott csak fájdalom volt. Egy darabot elhoztam magammal ide is, mert jó kis gondolatokat fogalmaztam meg általa, de ez ma már csak a múlt nekem. Új blog, új élet.
Szeretnék boldog perceket átélni, és mindezt lejegyezni, hogy megmaradjon. Szeretnék boldog és pozitív lenni, amennyire csak lehet ebben az életben. Ahogy a természetre és a világra is újra kisütött a nap, úgy szeretném ha ez a ragyogás az én szívemet és életemet is megtöltené. 

Ez az utazás pont jókor jött. Nyaralás, és a "nem gondolok semmi rosszra" időszak. 
Igaz, már a pozitív irányba haladó életemet hagytam otthon, de bízom benne, hogy amikor leszáll a gépem Budapesten, akkor tízszer ennyi energiával tudom folytatni, és a negatív életszemléletemet lecserélem. Nem húzhat vissza már semmi, nem hagyhatom. 

Az itteni időtöltésemről pedig majd igyekszem folyamatosan beszámolni. Sőt, már kicsit el is vagyok maradva, mert volt már nem egy és nem kettő boldog pillanatom, de ígérem pótolom majd az elmaradást. 

Anglia, Anglia, te csodás!
Kérlek adj nekem sok szép emléket, és boldog órákat. 


fotó: pinterest

6 megjegyzés:

  1. Szia Andi! :)
    Most látom, hogy új a blogod. Nos, lássuk mit rejteget! :)
    Kívánok én is neked minden jót, szép időtöltést Angliában. Helyettem is érezd jól magad! :D
    "Jó szelet!" ;D

    VálaszTörlés
  2. :) <3 régóta várt sorok... :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Réka! :)

    Igen, új. A régi felszámolás alá kerül. Ahogyan az akkori életem is. Szeretettel üdvözöllek itt. :)

    Kérlek szépen, Angliában mesés az időjárás amióta itt vagyok, tehát panaszra semmi okom ;)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Névtelen! :)

    Csak sejteni tudom, hogy ki lehetsz :) De örülök, hogy örömet szerezhettem eme néhány sorral :)

    VálaszTörlés
  5. Sok sikert, es remelem, hogy majd sok szep elmenyt ad neked Anglia, vagy barmi mas orszag, ahova mesz :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés