2014. június 23., hétfő

Mit érdemes tudni rólam?

Szerintem elég sablonos dolgokat lehetne itt megosztani, és talán senki nem is olvassa el, de azért megpróbálom összefoglalni néhány mondatban, hogy én miként is élem az életem.

Kezdjük a sablonnal: alapvetően életvidám, mosolygós, barátságos ember vagyok. Nekem is vannak jó és rossz tulajdonságaim, mint ahogy szerintem mindenkinek.

Akkor kicsit másképp: az én életem is változik, van hogy percről percre.

"Voltam már lent, és hagytak egyedül"...nos igen, ahogy a nóta is szól. De ma már újra biztos talajon állok és pozitívan élem a mindennapokat. Ma igen, holnap talán nem.

Van egy nagy mottóm: az életben soha nincs véletlen.
Ehhez a mondathoz ragaszkodom. Hogy miért? Mert nekem így a jó. :)

Van még valami, amit szentül hiszek: ennek így kellett lennie.
Ez a másik olyan mondat amibe tudok kapaszkodni. A két mottóm erősen összekapcsolható, hiszen valami hasonlót fogalmaz meg. Nekem erőt jelent, és hitet ad ahhoz, hogy minden esés után van felemelkedés.

Talán sokan gyengének, érzékenynek, szentimentálisnak tartanak. Lehet így is van, de nem bánom. Nekem kellenek a hullámvölgyek az életembe. Szükségem van néha egy-egy nagy pofonra az élettől.

Ezen a blogon keresztül pedig betekintést nyerhetsz az életem egy részébe. Utána majd dönts el, hogy te milyennek is látsz :)


2 megjegyzés:

  1. A bemutatkozásod és a többi bejegyzésed mögött egy nagyon erős, kitartó és céltudatos lányt képzelek, aki képes mindezt átragasztani az olvasóira is. Inspirálóak és pozitívummal teliek az írásaid! Csak így tovább! Jövök máskor is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek itt, és köszönöm a hozzászólást. :) Erősödöm. Mondjuk így :) Szeretnék adni valami pluszt a világnak az írással és remélem inspirációt is sikerült nyújtanom :)

      Törlés