2014. november 25., kedd

Anglia - part 3

Lassan szerintem már külön menüpontot fogok csinálni Angliának :)

Na, de Hejjhóó!!! Megérkeztem magyar földre, aki nem tudja, annak gyorsan elmondom, hogy idén harmadszor jártam Angliában és a mostani alkalommal 10 napot tartózkodtam ott. S, hogy miért is voltam egy év alatt ott ennyiszer? Hát, hogy úgy mondjam ismerkedés céljából. És most ez itt nem a társkereső rovat :D Angliával ismerkedem, meg a klímával, ja és szűkebben Oxforddal. Ugyanis jövőre ha minden jól megy, akkor szedem a sátorfám és húzom a belem bőröndöm kifelé. Igen, valószínű elhagyom a piros-fehér-zöldek területét, és megmondom őszintén, hogy egyelőre egy kicsit se fáj a szívem. Nem akarok nagyon belefolyni a dologba meg a politikába, de ami itthon megy az nekem sok(k) és ezért inkább dobbantok. Persze én is számoltam azzal, hogy itthon van egy életem és nem lesz leányálom majd elköszönni azoktól akiket szeretek. De hála égnek támogatnak mindenben és mindenki azt akarja, hogy nekem jó legyen és boldog legyek. Így talán kicsit majd könnyebb lesz. Persze ezen még kár filózni, mert  még jócskán van időm, hiszen még az angol tanfolyamot is be kell fejezni és ha minden igaz akkor folytatom a kis csoportommal a tanulást és lehúzunk még egy kurzust, tehát szerintem jövő tavasz végén lesz csak vége. 


Na, de ennyi elég legyen bevezetőnek. Szóval, november 14-én indultam Budapest Liszt Ferenc International Airport-ról London Luton Airport-ra, onnan pedig Oxfordba. Ott mindenki örült, hogy sikeresen megérkeztem és nem volt gond az úton. Egyébként szeretem Oxfordot. Minden megtalálható benne, és van jó sok ember is, szóval szép London, meg szeretem de nekem elég Oxford is :D Imádom, hogy egy-egy forgalmasabb utcáról elég csak egyetlen sarkon lefordulni, és máris csend és nyugalom fogad. Ez biztos más helyeken is így van, de nem sok viszonyítási alapom van, mivel nem jártam be még Angliát, de ezt az érzést imádom. Szeretem, hogy olyan egyformák a házak, még akkor is, ha hirtelen azt se tudnám melyikbe lakok. Szeretem, hogy tele van különböző emberekkel, vannak fura alakok, de ez itt tök normális és elfogadott. Ja és imádom az utcatáblákat :D 
Oxfordból származik egyébként Dr. House (Hugh Laurie) is, szóval ez is plusz pont Oxfordnak :) Ja és van egy olyan közterület is, hogy South Park :D 
Tehát Oxford jó hely és kész.
Ez a 10 nap pedig olyan gyorsan elrepült, hogy szinte csak mentem meg jöttem. De azért belefért egy kis shopping, mert az Angliában kötelező, ugyanis ott a Primark, és a megannyi szuper bolt, ami itthon nincs és ahol bizony jó kis kincsekre lehet bukkanni nevetséges áron. A beszerzett darabokról lesz majd egy külön poszt, ugyanis ez lesz az első HAUL bejegyzés, ami megérdemel egy külön irományt :)
Szóval, leginkább a vásárlás volt a középpontban, nem voltunk kirándulgatni meg semmi ilyen, mert most nem is volt kedvem, meg azért az idő se volt mindig a legszuperebb. De nem vagyok elkeseredve, mert ha majd már ott tengetem napjaimat biztosan szeretnék bejárni pár várost Angliában, és talán még a környező országokba is elmerészkedem. Világlátásból ugyanis sosem elég, az mindig feltölt, az mindig ad valami pluszt. A hazautam különleges volt, ugyanis az ablaknál ültem és már sötét volt mikor indultunk, így láthattam Londont és Anglia egy részét fentről, ahogy világít, az összes kis világító pont egy nagy egésszé állt össze, meseszép volt. Még a könnyem is majdnem kicsordult. Aztán pedig leszálláskor Budapest felett úgy repültünk, hogy látható volt a Lánchíd kivilágítva, ami az én kedvenc hidam, és annyira gyönyörű volt, hogy el sem tudom mondani. Csináltam pár képet, de nem sikerültek túl jól, és amúgy sem adja vissza azt az érzést. Ha lesz módja bárkinek, az repüljön este, mert ez egy felejthetetlen élmény.

A mostani alkalom pedig ismét megerősített abban, hogy nekem ott a helyem, és nekem mennem kell, és muszáj kipróbálni, hogy milyen lehet ott élni, ott dolgozni, oda tartozni. Érzem, hogy mennem kell, tudom, hogy szükségem van rá. Van benne rizikó, és persze nem biztos, hogy úgy sikerül, ahogy én azt elterveztem, de amíg nem próbáltam, addig nem tudhatom. Egyszer élek, kezemben a kulcs. Beck's :D

Most pedig néhány kép, amit készítettem, ugyanis csodálatosak voltak a karácsonyi díszítések, és a naplemente, ja meg a szikrázó napsütés. 


Kicsiny bőröndöm, ami ráadásul Oxfordból van :) Imádom, annyira cuki :) A kép még Budapesten készült a repülőtéren :)


Welcome drink :) Imádom a Cocát, imádom a vaníliás Cocát, és imádom az 1,75-ös vaníliás Cocát, mert itthon csak kis dobozos kapható, na jó lehet már van talán 0,5-ös is, nem tudom :D



November 18-a, Oxford. Szikrázó napsütés, míg Hungáriában szakadó eső. Na, most akkor hogy is van, hogy Angliában mindig esik az eső? :D


Coca-Cola, Coca-Cola mindenhol :)


Christmas feelig 1 :)


Christmas feeling 2 :)


Naplemente :)



Örülök a fejemnek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése