2014. november 19., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Sminkes táska

Ma ismét VKP! :) A mai téma kissé messze áll tőlem, mivel nem szoktam sminkelni. Ha pedig mégis, akkor nagyon minimális sminket teszek fel, ami kimerül a szemceruza és szempillaspirál kombinációban. Ennek pedig több oka is van: egy, hogy abszolút nem vagyok olyan igazán csajos csaj, tehát tök jól érzem magam farmerban, pólóban és edzőcipőben (ehhez pedig nem igazán illik a cicomás smink, a másik oka pedig az, hogy a kézügyességem már-már egyenlő a nullával, szóval meg sem tudnám csinálni azt amit esetleg elképzelnék. Persze sok sok gyakorlással biztosan fejlődnék és sikerülne szép sminkeket készítenem, de jó vagyok én így is :D 


Viszont szeretem a szép sminkeket, ezért most összeállítok néhány képből egy inspirációs kis bejegyzést. Nos, hozzá is kezdek akkor.


Ez egy igazán natúr sminknek mondható, ahol a hölgy száján van a hangsúly, de szerintem nagyon szép. Szeretem az ilyen piros/vörös rúzsos csodákat, viszont nekem nem állna jól. 


Gyönyörű jeges hatása van, mégis olyan meleg. Szeretem a kék és zöldszemű modellek sminkjeit, mert a szemük olyan különleges keretet adnak az egésznek.


Klasszikus, füstös :) 


Nagyon natúr, mégis csodás :)


Ez a smink sem extrém, mégis szexi.



Karácsonyra/Szilveszterre pedig egy kis füstös csillogás.

Nos, a köröm témába pedig nem kezdek bele, mert annak a végére sem érnék. :D Tehát az én sminkes táskám az inspiráló képekkel van tele, de talán egyszer majd valós make up tárgyakra cserélem őket. Addig is gyűjtöm az ötleteket és ámulok-bámulok, hogy micsoda szépségeket képesek megvalósítani emberek. 
 
 
Képek forrása: Piros szájJégvarázsFüstösNatúrSexyXmas/NewYear

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése