2014. november 3., hétfő

Hello Monday! :)

Jó reggelt, jó hétfőt! :)

Tudom, mindenki nagyon utálja a hétfő reggeleket, és meg is értek mindenkit, hiszen a hétvégének vége és kezdődhet a robotolás újabb 5 napig. Az ember fáradt és hideg is van, annyira vonzó a pihe-puha ágy, de sajnos nem lehet ott heverészni egész nap.

De próbáljuk meg másik oldalról nézni ezt a fránya hétfőt. Ez a nap a hét első napja, ez a kezdet, a múlthét utáni megújulás. Nos, akkor talán pont a hétfő lehetne a legalkalmasabb arra, hogy valami újba kezdjünk bele, a rég várt változásokhoz vezető úton elinduljunk. Ha valóban hétfőn vág bele az ember ebbe, akkor lesz egy keret, egy körforgás ami rendszerezi az előrehaladást. Hiszen egy periódusban ha a hétfő az első nap, akkor a vasárnap lehetne az utolsó, és akkor heti rendszerességgel lehetne figyelni a változást.


Például vegyük most az én saját kampányomat. Hízókúra, alakformálás. Már múlthét kedden elkezdtem feljegyezni, hogy melyik nap hány kiló vagyok és mennyi Nutridrinket iszok meg. 6 nap alatt plusz 1 kilogramm az eredmény, aminek nagyon nagyon örülök. Viszont ma eldöntöttem, hogy mától kezdve nemcsak a kilókat, hanem a centiket is mérem, továbbá fotókat is készítek, valamint az elfogyasztott ételeket is lejegyzem. Ehhez kinevezek egy füzetet és abba lesz az én hízókúrám dokumentációja. És bár ugye naponta figyelem a változásokat, mégis a hét végére összesíteni tudom, hogy egy hét leforgása alatt mi történt. Hétfőn pedig kezdhetem az újabb egy hetet. A motivációmat pedig minden egyes nap a Pinterest-en gyűjtöm olyan formában, hogy tökéletes alakú nőkről keresgélek képeket és gyűjtöm albumba. 

Természetesen nem akarom senkire ráerőltetni azt, hogy hétfőtől kezdjen bele a változtatásokba, hiszen ez erőszakkal nem működik, ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy csinálja-e vagy sem. Ezért hát minden rajtad múlik. Az is, hogy melyik nap kezded el, az is, hogy mibe kezdesz bele és az is, hogy mindezt milyen eszközökkel viszed véghez. Én csupán leírom a saját gondolataimat és boldog vagyok, ha segíthetek esetleg ezzel másnak.

Most pedig jöjjön egy tipikus hétfőt idéző kép, ami megfogalmazta bennem a fenti gondolatokat :)




Képek forrása: Hello Monday , Hétfő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése