2014. november 28., péntek

Fotó Friday - Photo Péntek *1*

Sziasztok!

Nagy hírem van a számotokra! Új témát vezetek be, ez pedig nem más, mint a Fotó Friday - Photo Péntek. Ez egy inspirációs téma lesz, ahol különböző képekkel mutatom be, hogy engem mi inspirál, vagy melyek azok a képek, amik megfognak engem, amik hatással vannak rám. Általam követett bloggerek, Suz'n és Szilvi is írnak ilyen posztokat, és mindig úgy kedvet kapok tőlük, így hát gondoltam én is bevezetem ezt. A neve pedig azért ez, mert ma döntöttem el véglegesen, hogy megcsinálom, és mivel péntek van így ezt a nevet kapta. Igyekszem minden héten jelentkezni, és minél változatosabb képekkel, témákkal. Valószínű a heti rendszerességű témák száma bővülni fog, és ha van valami amiről szívesen olvasnátok rendszeresen, akkor ne habozzatok billentyűzetet ragadni.


Na, de akkor bele is csapok a közepébe:



 Hát, ez valami fantasztikusan néz ki! Egyaránt idéz némi karácsonyi hangulatot, és egy nyári partit is. Talán egyszer majd megpróbálkozok vele :D


Nagyon ötletes, és vidám. Ezt a képet még akkor találtam, amikor a szakmai vizsgákra készültem, és gondoltam micsoda ötlet ilyet csinálni ajándékba, akár Anyák napján, vagy Karácsonykor. Örök emlék, és szerintem bármelyik szülő szemébe könnyet csalna :)


Ugyan még nem tudnám telepakolni, de mivel imádom a könyveket, és már már gyűjtöm őket, így biztosan meg tudnám idővel tölteni. Szeretnék egy ilyet majd a házamba.


Ha már jön a tél, viseljük stílusosan :) Bár nem egy meleg öltözék, de baromi jól néz ki :D


Ha már a téli stílusnál tartunk :)


A végére pedig egy kis Anglia :)


Képek forrása: témakép , zselé süti , pillangóláb , read , outfit , baby , Anglia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése