2014. november 2., vasárnap

Az első siker :)

Dobpergés...!!!! És igen! Nagy bejelenteni valóm van. 6 doboz Nutridrink elfogyasztása után megérkezett az első kilogramm. :) :) :) Ki tudtam volna ugrani a bőrömből amikor megláttam, hogy híztam. Olyan löket erőt adott ez most nekem, hogy megfogadtam feltornázok magamra legalább 10 kilót. Mert kell, mert muszáj, mert az egészségem a tét. Ha ezt a változást valóban a Nutri csinálta, akkor ha némi fejszámolást végzek, akkor megállapíthatom, hogy a 24 doboz elfogyasztása után 4 kilóval kell gazdagabbnak lennem. Ha ez valóban így lesz, akkor november végén már kérem is a következő adagot. Természetesen ha csak 2 kilót sikerül összekaparnom annak is nagyon fogok örülni, hiszen akkor visszanyerem amit elvesztettem. Folytatnom kell a Nutri terápiát, és nem szabad feladnom. Ha hiszek a hatásában, akkor segíteni is fog. A minap az előző Nutris posztomra kaptam a Facebook-on kommentet és nagyon megörültem neki mert pont olyan ember olvasta el, aki szintén hasonló problémákkal küzd. Ezért most amint ott ígértem szeretnék kicsit bővebben beszélni erről a kis csodaszerről.


Amint azt már korábban is írtam, ez egy gyógyászati célra szánt tápszer. Van akinek kiegészíti a napi táplálékát, van akinek ez fedezi a teljes napi táplálékbevitelt. Egy doboz 200 ml, és ebben 300 kalória, 12 g fehérje, 37 g szénhidrát, 12 g zsír, továbbá megannyi vitamin és ásványi anyag található. Lehet íratni fel receptre is, de sajnos csak bizonyos betegségekre tudják támogatottan felírni, viszont recept nélkül is kapható. Nekem ugye a Crohn-ra felírhatja a szakorvos, de nem tudom még milyen betegségek tartoznak alá, ezt érdemes háziorvostól megkérdezni, esetleg lehet az interneten is van róla információ. Én támogatottan 2300 forintért veszem a 24 darabot, na most ez támogatás nélkül elérheti a 6-7000 forint magasságot is. Tehát érdemes megérdeklődni, hogy milyen lehetőségek léteznek.

Szóval most nagy a boldogság, és rengeteg az energia bennem, hogy véghez vigyem a tervem és végre normális emberi súlyom legyen. Ha ez sikerül akkor eddigi életem legnagyobb küldetését fogom teljesíteni.

Sorstársak! Ha bárkinek bármiben tudok segíteni az kérem jelentkezzen és megoldjuk a problémát, küldjük egymásnak az energiát meg motivációt. Rögtön be is dobok ide egyet. Hajrá, hajrá!!! :)








Képek forrása: boldogság , motiváció


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése