2014. november 5., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha nyernék a lottón


Szerintem mindenki elgondolkodott már legalább egyszer az életében arról, hogy ha nyerne a lottón azt a pénzt mire is költené. Mindannyian álmodozunk a mesés gazdagságról és arról, hogy egyszer ne legyen se nekünk se a családunknak anyagi gondjai. Ám az, hogy valaki nyert a lottón még nem feltétlenül jelent milliós összeget, hiszen a kis nyeremény is nyeremény. Én például többször megtettem már meccseket tippmixen, és volt, hogy a szerencse mellém szegődött néhány száz vagy 1-2 ezer forint erejéig. De én már ezeknek is borzasztóan tudtam örülni, hiszen abból újabb szelvényt tudtam feladni egy nagyobb összeg reményében.

Viszont az 5-ös 6-os lottóban soha nem hittem. Annyi de annyiféle variáció lehet és olyan nagyon nehéz eltalálni, valamint a fene se tudja nincs-e megbuherálva az egész. Tehát én a lottóval kapcsolatban hitetlen vagyok. Viszont ha már ez a téma, akkor eljátszok egy kicsit a gondolattal, hogy mit is kezdenék azzal a zsák pénzzel amit a lottón nyernék ha az én szelvényem lenne a telitalálatos befutó. Nos, az biztos, hogy a családom összes tartozását kifizetném, ez az első helyen lenne. Aztán biztosan adnék is belőle azoknak akiket igazán szeretek. Utána több utazásra is költenék, mert nekem nagy élményt jelent egy-egy utazás, és bizony ha lenne miből akkor mennék is. Valamint bizonyára be is fektetnék valamennyit valamibe. Azt még nem tudom mibe, de biztosan találnék megfelelő tevékenységet. Ha ezek után még maradna pénzem akkor a maradékot eltenném, hogy ha bármikor megszorulnék legyen hová nyúlni.

Persze ezek mindenkinek sablonnak tűnhetnek, de nekem valóban ezek azok amiket tuti megvalósítanék abból a pénzből. Sőt, az is lehet, hogy az egész családomat fognám és összepakolnánk az életünket és külföldön kezdenénk mindent újra. Mondjuk már most tudom, hogy lenne aki sosem hagyná el a városunkat, de talán közös erővel meg tudnánk győzni. Továbbá ha ebben a szent percben húznák ki a számaimat (ami lehetetlen mivel szerda van), akkor biztosan előkerítenék egy olyan megbízható embert, aki felügyelné a táplálkozásomat, ellátna tanácsokkal, továbbá az ételeket el is készítené nekem és az idő során meg is tanítaná. Mert bár tudom, hogy ezt mind magunk is meg tudjuk tenni, de azért nekem jól esne egy valóban hozzáértő ember.

Nos, nekem talán ennyi lenne minden vágyam a lottóval kapcsolatban és még egy dalszöveg részletet is megosztok veletek, mert erről a témáról rögtön ez ugrott be :D

"Ha megütöm a lottón a főnyereményt egy hétig táncolok az asztal tetején
Elmegyek nyaralni Hawaii-ra, pálmafákat ültetek az udvarra"


Olvassátok el a többiek bejegyzését is:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése