2014. október 29., szerda

Hízásra fel! :)

Igen, mindenki jól olvasta a címet, nem elírás és nem is vicc. A mai világban, amikor naponta megtalálható a szennylapokban magazinokban legalább egy olyan oldal, ahol arról regél a cikkíró, hogy "10 tipp a tökéletes alakhoz" vagy "10 tipp hogyan adj le x kilót karácsonyig" én bizony a plusz kilókért fohászkodom nap mint nap. Sőt, több éve könyörgöm a sorsnak, hogy csak egy kicsit mozduljon meg a mérleg nyelve, de ne balra, hanem jobbra, és közben azon gondolkodom, hogy amíg a média gyöngyszemeiből folynak a fogyókúra ötletek és szentszavak, addig velünk vékony emberekkel mi van? Velünk nem foglalkoznak?







Diszkrimináció!!!! :D 

Na, de viccet félretéve, tényleg nem törődnek sokat ezzel a témával, mert kb. elintézik azzal, hogy egyél éjfélkor szalonnát zsíros kenyérrel, és ezt ismételd meg minden második órában a nap hátralevő részében. Hát köszi, ezzel ki lettem segítve. Jó mondjuk az én esetem amúgy is speciális, mert ugye én ráadásul Crohn beteg is vagyok, aminek egyik jellemzője a felszívódási zavar. Tehát, hiába van nekem jó étvágyam, meg ehetek én változatosan ha annak a nagy része semmit sem ér, mert kb a kukában landol. Ilyenkor pedig jönnek a mellékutcák, a pótcselekvések, a próbálkozások, hogy hátha jobb lesz valamitől, mert ez már nem állapot ami itt uralkodik. Májustól a Crohn beindult, és a kilók fogytak és fogytak. Összesen 2 kilót dobtam le, ami így ránézésre kevés, de mindenki higgye csak el, hogy az én esetemben ez drasztikus. Mert bár sosem voltam ellátva zsírpárna ügyileg, de amíg tartottam a súlyom, addig minden rendben volt. Doki is megmondta, hogy én ilyen típus vagyok, nem kell elkeseredni, csak ne fogyjak és akkor nincs semmi probléma. De hát lefogytam, probléma az volt, de most, hogy megint legyőztem egy nehéz szakaszt, végre jöhetnének vissza az útközben elhagyott kilóim is. El is mentem a Doktor bácsihoz, hogy írjon már fel nekem receptre egy 2-3 kilót így kezdésnek. Ez a csodaszer amiben most hinnem kell a Nutridrink. Ez egy gyógyászati célra szánt tápszer, amit alultápláltság miatt adnak valakinek. Akinek nincs más táplálékforrása, mert pl anorexia nervosában szenved, annak 6-7 dobozzal kell elfogyasztania, akinek csak kiegészítő táplálás céljából kell annak 1-3 doboz a napi mennyiség. Én az utóbbi kategóriába tartozok, ugyanis nekem csupán plusz bevitelként szolgál.


Tegnap meg is érkezett a kis rakományom :)


Már másodszor vágok bele a terápiába, de most megfigyelem, hogy ha 1 karton (egy kartonban 24x200 ml-es doboz van) után nem történik változás, akkor talán tovább kell folytatnom, és bízok benne, hogy eredményes lesz a kúra. Most karamellás ízesítésűt rendeltem, mert rengeteg pozitív véleményt hallottam róla, így belevágtam. Meg kell mondanom, hogy nem csalódtam, mert valóban finom íze van és csak reménykedni merek abban, hogy mire elfogy a 24 doboz nem utálom meg. Ugyanis mindegyik egyforma ízű. Ilyenkor mindig rájövök arra, hogy szeretem, hogy bizonyos betegségeknél olyan emberek döntenek dolgokról, akiknek szerintem az ég világon semmi de semmi közük hozzá. Mert nemrég még össze lehetett válogatni az ízeket, de most már nem, csak egy ízből kaphatod meg a 24 kis dobozt. Én tényleg szeretem a Nutridrinket, ízlik is, de megkérdezném attól a nagyon okos embertől, aki beszabályozta, hogy csak egy ízből lehet kérni a 24 darabot, hogy mégis mit érzett amikor ezt kitalálta??? Mert ez kb olyan, hogy mindennap 2-3 alkalommal egyél vaníliás pudingot, de más ízűt nem ehetsz. Őszintén...A 12 nap leteltével ki az aki vágyna még vaníliás pudingra? Úgyhogy ezúton is köszönöm annak, aki ilyen nagyon okos dolgot talált ki unalmában. Taps neked barátom!

Na, de nem akarom, hogy ezek az apró negatív gondolatok belepiszkítsanak a hitembe. Már két dobozzal el is fogyasztottam, és mától kezdve figyelem a mérlegállást, mindennap felírom, hogy mennyit mutat a mérleg, és ha elfogyott a mostani kartonnal, akkor jelentkezni fogok és megírom, hogy miként alakult a dolog. Ez kb 12 nap múlva várható. Remélem boldogság lesz és ha a tervem összejön, akkor Nutri és én hosszú barátságnak nézünk elébe.

Az összes súlyproblémával küzdő sorstársamnak, legyél akár az én táboromba, akár a másikba, üzenem, hogy nem szabad soha feladni, és küzdeni kell mindig. Hajrá hajrá, tegyél azért, hogy elérd a célod. Mert te vagy az egyetlen, aki képes változtatni a helyzeten. Fogd a kezedbe a súlyzót vagy a futócipőt, esetleg a zsíros kenyeret meg a dupla hamburgert, és vágj bele a változásba.

A Crohn-nak pedig üzenem, hogy FCKYOU baby én nem adom fel, engem nem győzhetsz le!!!!

Nem nem!

Képek forrása: Az ALAKDiszkrimináció , Nem nem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése