2014. október 9., csütörtök

VKP kedvenc zenék, bővített kiadás

Az előző VKP posztomhoz (amit itt olvashattok) szeretnék némi kommentet fűzni ebben a bejegyzésben, ugyanis több blogger posztját is elolvastam a témában, és jó volt olvasni, amikor leírták 1-1 zenénél, hogy az mit is jelent nekik. Én ezt kihagytam, pedig bele szerettem volna írni, csak szorított a határidő és nem volt rá időm. Most viszont akkor szeretném én is leírni azt, hogy mit jelentenek nekem a felsorolt dalok, valamint ki is bővítem a listát.

Nos, lássuk is akkor. :)



Ez a zene az én himnuszom.  Egy buliban hallottam először, és rögtön a szívembe lopta magát a dallam, leginkább a végén 7:40-től a gitár aláfestés az amitől megborzongok. Továbbá az a kívánságom, hogy ha egyszer nekem valaki megkéri majd a kezem, akkor ezt a gitár szólót játssza el, vagy kérjen fel valakit aki megteszi, de szeretném ezt hallani :) Örök szerelem ez a dal :)

 

Az én Crohn zeném. Mert nekem olyanom is van. Jason Mraznak ez a dala volt az, ami engem átsegített a legnehezebb időszakomon, amikor is megtudtam, hogy Crohn beteg vagyok. Ez adott erőt, és általa voltam képes elhinni, hogy az élet gyönyörű. Nagyon meghatározó dal számomra ez, és bármikor felsegít, amikor a Crohn ledönt a lábamról. Köszönöm Jason! :)
 

Ahhh, meg uhhh, meg ahhh. Szerelmes vagyok ebbe a zenébe, de komolyan. Az egyik legszebb dal, amit valaha halottam. Gyönyörű mindkét énekes hangja. Le a kalappal az előtt, aki ezt megírta. Ahhh... :) 


Ez a dal az én Drágámmal a közös zenénk. Szóval sokat nem fűznék hozzá. Szeretem a dalt, mert szeretem Őt!
 

A zene, amire mindig is megőrültem egy buliban ha megszólalt. A legnagyobb fájdalmak közepette tudtam a legjobban ordítani, hogy "I will survive!!!" Szeretem, mert erőt ad :)

 

A hang, a dal, minden egyben van. Ez a dal számomra a megnyugvást jelenti. Teljesen ki tudok kapcsolni, mikor ezt hallgatom. 

 

Az egyik legjobb barátnőmre emlékeztet, és örökké rá fog. "Mi együtt gyerekek voltunk, a két ébren álmodó. Valami így marad már sose változunk"

 

Szeretem és pont. Ennyi. Nincs más mondandóm. 

 

Valahogy égeti a szívem ez a dal. Valahogy olyan tombolós. Olyan fájóan erős. 

 

Szeretem a Fiestát. Szeretem a Hola mi amort. :)

 

Szintén egy bulihoz kötődik, az akkori barátokhoz, és az akkor megélt érzésekhez. :)

 

Valamiért sírós zene. Szeretem Caramel zenéit, mert érzelmesek és úgy megcsavarják az ember szívét.

 

Máté Péter számomra szent és sérthetetlen. Régiek közül ő a kedvenc énekesem, és tőle ez a kedvenc dalom. Mert ez tényleg olyan zene, ami nem sírós, hanem egyenesen bőgős. Kár, hogy már nem élsz Péter, pedig ott lennék minden koncerteden!! :)

 

Ehhez is fűznek régi emlékek. Szeretem, hogy olyan különleges a hangja. Ezt este szerettem hallgatni mindig, sétálás közben. El tudtam mélyülni benne és átéltem minden pillanatát.

 

Említettem, hogy Máté Péter örök kedvenc. Ezt a dalát szerintem mindenki ismeri, és sokan szeretik szerintem. Őszinte, és szép.

 

Barátnős zene. Összeköt minket és kész. :)

 

Szeretem Christinát, és jó ez a zenéje. Olyan vezetős zene. Jól lehet rá vezetni :D

 

Anyukám. :( "Oh Mother, we stronger" 

 

Úgy szeretném meghálálni, de nem tudom. Nagyon hiányzol, és nagyon szeretlek. :( Mindig fuldoklok a sírástól, ha felcsendül ez a dal. 

 

"Elolvadt a világ, de a közepén Anya ül és ott ülök az ölében én" Ezt a dalt a tesómék egyik Anyák napi műsorában hallottam, és azóta imádom. Szintén Anyukámra emlékeztet, aki onnan fentről kíséri az utam. 

 

Van valaki, aki nem szereti a Dirty Dancinget? Hazudsz, ha igennel válaszoltál :D Továbbá ez volt a szalagavatón a bevonulós zenénk, szóval szeretem :)
 


Dirty Dancing 2, és a szalagavató táncunk zenéje. :)

 

Ez tipikusan egy olyan zene, amit utáltam az elején (sok ilyen zene volt ám). De aztán egy kedves ismerősöm elküldte és meghallgattam végig és tádám, megszerettem. Rongyosra hallgattam és még mindig szeressem :)

 

Mi a fülledt erotika, ha nem ez a zene? Lehet ám tekerni a csípőket... Ahh :D

 

Ez az én újdonsült nagy nagy kedvencem, amit egy szappanoperában hallottam, és imádom egyszerűen. Nem unnám meg soha!!! :D

 

Maradjunk a latin vonalon. Igazi bulis zene, ami táncolni hívja a népet. :)

 

Ez pedig a másik táncoltató :)

 

Jaj, de szeretem. Egy kisvároshoz fűz az emlék, és mindig az a hely jut eszembe akárhányszor meghallom. :)

 

Apa zene :D Imádom, ahogy dobol a kormányon ha meghallja a rádióban. :D

 

Dühöngő depresszió. Ezzel tudnám jellemezni. Amikor ordítana az ember annyira rossz és annyira fáj és akkor beteszi Kelly zenéjét, és tényleg üvölt :D

 

Ez tényleg egy olyan dal számomra, amit akkor hallgatok mikor ideges vagyok mert valaki megbántott. Nem szomorú, hanem ideges és mérges. Na hát arra az alkalomra a legjobb választás ez a dal. 

 

Ki nem volt szerelmes tizenévesen? :) Ez a zene totálisan leírja azt az állapotot. :) 

 

Lányok, volt dolgotok már egy Casanova típusú sráccal? Akkor ez a ti zenétek. Erre aztán lehet bulizni és elátkozni azt a bunkót, aki átgázolt a szíveteken.

 

A reménytelen szerelem dala. Nagy bánatom, hogy sosem mentem el Republic koncertre. Most meg már késő bánat. :(

 

Több mint testőr. Na meg az óriási szerelem. Amikor tényleg úgy érzi az ember, hogy örökké szeretni fogja az illetőt. Ami lehet tényleg úgy lesz.

 

Ez is nekem nyugalom zene. Jó érzéssel tölt el, nem tudom miért. Egyszerűen simogatja a lelkem.

 

A másik vezetős zene. Imádom ha ez szól, miközben nyomom a gázpedált. :)

 

Szexuális muzsika. Vágykeltő, vágyfokozó. Na, hát igazi latin dalocska. :)

  

Csodás dal. Nem fűznek hozzá emlékek, egyszerűen szép.

 

Jaj a következő bömbölős zene. Máté Péter után Cserháti az, akiről azt mondom, hogy bár élne még. 

 

Neki voltam koncertjén kicsi koromban. Valami gyerekeknek szóló műsor volt, de ezt is énekelte és nyomot hagyott bennem. 

 

Egy dal nekem. A nevemmel :D

 

Szintén szappanopera zene, és nagyon tetszik, mert dallamos.

 

Azt gondolom, hogy egy gyönyörű zene, és szívbemarkoló. Egy búcsú, ami mindent elmond, és ami zokogásra kényszeríti az embert.

 

Szintén egy agyalós zene, és egyetértek minden szavával. Majkáék egyre jobba zenéket csinálnak mostanában.

 

A zene, amiről mindig azt mondtam, hogy ha egyszer meghalok ez szóljon a búcsúztatómon, vagy temetésemen, bánom is én hol de ezt akarom. 

 

A középiskolámban az egyik szalagavatón a keringő zenéje volt ez. Először némi felháborodást és csodálkozást keltett az emberekben, hogy mégis egy Metallica szám keringőzésre? De azóta szebb keringő zenét még nem hallottam. Továbbá ez mélyen depressziós zene.

 

Ez is azok közé a zenék közé sorolható, amit akkor hallgatok szívesen ha valami nagyon fáj ott belül. Szeretek szenvedni, na :D

 

Ez olyan zene, amit szerintem mindenki kedvel. Amit mindenki ismer. Tudjátok, az a dal, ahol Puff Daddy elesik a motorral... :)

 

Nem maradhatott ki a régi nagy kedvenc sem. Ez a dal nekem olyan aranyos. Nem tudom mért, de cuki :)



A kedvenc könyvemben olvastam erről a dalról, és meghallgattam és azóta szerelem. Szomorúságra ez is tökéletes. 



Örökkön örökké Papa zene. "A nappalt még csak jól bírom, emléked este fáj nagyon" Te is nagyon hiányzol nekem Drága Papa. :(   "Ha egyszer visszatérsz, és veled jön a fény, majd újra nevetünk boldogan te meg én"


Ezek miatt különösen szeretem a Karácsonyt :)



Most pedig csak ömlesztve néhány zene, amit csak szimplán kedvelek :)

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése