2014. október 22., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc évszak


 Nos, elérkezett egy újabb VKP idő. A mai téma pedig az, hogy a kedvenc évszakunkról kell írni.


Én minden évszakban találok valami szépet, valami varázslatosat. Télen a hóesést, tavasszal azt, ahogy a föld virágba borul, nyáron a kevés ruhát és a szikrázó napsütést, ősszel pedig a színes faleveleket. Mindez olyan csodálatos. Mindegyik ad valamit a világnak, és ettől lesz teljes a körforgás. A négy évszak miatt lehet érezni egy év múlását.
Mégis, ha választanom kellene, akkor a tavaszt választanám. Mindig azt hittem a nyár a legjobb, mert ugyebár minden diák a hosszú nyári szünetet élvezi, valamint a strandolást, és a hosszú nappalokat, a megannyi bulit. Ez mind szép is, meg jó is, ráadásul nyáron van a szülinapom, ami még egy ráadás minderre. De valahogy ahogy egyre csak rohannak felettem az évek, úgy haladtam a tavasz felé.
A kedvenc hónapom a május, ami ugyebár tavasszal van. Megmagyarázni nem tudom pontosan miért is a május a favorit, csak szeretem a nevét, meg ebben a hónapban teljesedik ki a virágzás is. A tavasz mellett szól az is, hogy imádom a virágokat. Rajongok értük. Talán nem is tudnám felsorolni, hogy melyek a kedvencek. Talán a liliom az, ami a legközelebb áll a szívemhez, de a többi gyönyörűséget sem akarom megsérteni. A télben egyedül a lassan szállingózó hópelyheket szeretem, de azt is inkább csak Karácsonykor, vagy este. A tél végén pedig megindul az élet, virágoznak a fák, és egyre melegebb az idő. Annyira gyönyörű a tavasz számomra, hogy leírni sem tudom. Megtölti a szívemet boldogsággal, és a hosszúra nyúlt tél után én is végre elkezdek élni, ahogyan a Föld is. A tavasz ad reményt, újra mosolyt, boldogságot. A szentimentális énem pedig mindig odavolt a reményért, azért a felcsillanó sugárért, ami talán a legnagyobb boldogságot jelzi majd.

Tehát, ha kedvenc évszak, akkor a TAVASZ! :) És alig várom már, hogy újra tavasz legyen.

Most pedig néhány kép az évszakokról, legfőképp a tavaszról :)

tél


tavasz

tavasz

tavasz

tavasz

tavasz

tavasz

nyár

ősz


Képek forrásai: tél , tavasz , tavasz , tavasz , tavasz , tavasz , tavasz , nyár , ősz

A többiek bejegyzését ezeken a linkeken találjátok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése