2014. október 24., péntek

Októberi péntek reggel

Reggel mikor kinyitottam a szemem, és kinéztem az ablakon, csak a borús szürkeséget láttam. Aztán ahogy jobban figyeltem, hallottam is azt az ismerős kopogást, ahogyan a tetőt veri az eső. Igen, esik. És ez így október vége felé már igen normálisnak mondható időjárás. Nem vagyok túlzottan oda az esőért, de egy ideje már amikor esik mindig arra gondolok: nesze nekem, tessék szokni! Ilyenkor pedig egy kicsivel máris jobb a kedvem, mert elkalandozhatok a jövőről szőtt álmaim felé, és mindjárt szépnek látok mindent...igen még az esőt is. Ezután pedig egyre több jó dolgot tudok felsorolni, ami vonzóvá teszi ezt az időjárást.

Ott van kezdetnek az, hogy mivel esik, így meg tudom győzni magam arról, hogy 100%-ig jogom van egésznap ágyban feküdni, takaró alatt és sorozatot nézni (mondjuk akkor is ezt csinálom ha nem esik, csak akkor némi bűntudattal :D).


Aztán, hogy ha netán ki is kell mozdulnom a lakásból és el kellene menni mondjuk boltba, akkor mivel esik így természetes, hogy autóval megyek (máskor is szoktam autóval menni, csak ha jó idő van, akkor megint bűntudatom van, hogy autóval akarok menni, ugyanakkor gyalog meg lusta vagyok :D). Ma reggel pedig megkívántam a vaníliás croissant névre hallgató kedvesemet, így be is zsebeltem kettő darabot belőle (természetesen a szállítást autóval oldottam meg, de ma van mentségem: esik az eső, és amúgy is rengetek mindent el kellett intéznem, amit viszont nem tudtam autó nélkül, így a pékség felé vezető utam csupán egy apró kitérő volt :D) Ezután, mikor haza értem, és elkezdtem elfogyasztani az isteni étkemet, megszomjaztam. Már nyúltam is volna automatikusan a vizesüveg után, de az agyamból kipattanó gondolat megállította a kezemet. Esik, hideg van, vizet akarsz inni? Könyörgöm, ősz van és eljött a tea szezon. ÉLJEEEN!!! :) A konyhaszekrényben pedig ott lapul a kis kedvencem: epres Pickwick, ahhh de imádom. Főleg mikor kibontom a kis tasakot, és megérzem az illatát. Mennyei!!!



Csupán annyi a problémám vele, hogy az íze viszont nem igazán nyújtja azt, amit az illata alapján elvárnék. Ezért én jó sok cukorral és citromlével teszem finommá, de ugyanakkor az illatát le nem cserélném, ami a cukor-citrom sokk után is megmarad :)

Szóval így kezdődött az én péntek reggelem, és a folytatásban ágyban fekvés, sorozat és filmek nézése, tea szürcsölés, és nagy mennyiségű étkezés várható! :)

Mindenkinek nagyon szép napot kívánok! :)







Képek forrása: Garfield , SpongyaBob , Csendélet , Szép körmök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése