2014. október 8., szerda

{Vigyázz, Kész, Posztolj!} - Kedvenc zenék


Mint a címből is kiderült, ma a kedvenc zenékről lesz szó. Mivel nem szeretném ha csak ilyen lista szerű felsorolás lenne, ezért írnék pár dolgot magamról ezzel kapcsolatban. Én kérem szépen popper vagyok. Persze ez így elég erős kijelentés, mert nem csupán pop zenét hallgatok, viszont nem tudnám magam elképzelni ahogy mindenféle hörgős zenére rázom a hajam, valamint azt sem tudom elképzelni, hogy egy monoton szögelős, kalapácsolós zenét élvezzek valaha. Vannak persze jó rock zenék is, meg persze a szögelős zenék közt is akad elviselhető, de ezek inkább a nyugisabbak, amik a pop irányába hajlanak.
De részemről maradjunk a pop, latin, retro (még apáék tizenéves korából), és jó magyar gyökereimhez híven a mulatós zenénél. Mert én igenis felvállalom, hogy szeretem a mulatóst, mert komolyan arra lehet a legjobban táncolni. Ott még az se számít ha három két bal lába van az ember lányának, mert a lényeg, hogy jól érezd magad. Ezzel szemben mondjuk egy latin táncnál el nem tudnám képzelni, hogy valaki nulla ritmusérzékkel tekerje a csípőjét (pedig láttam már nem is egy ilyen jelenséget).

Na de nem szeretnék táncoktatást végezni, mert nem ez a mai küldetés, inkább tekintsünk vissza a múltba. Az én zenei életem Nick Carterrel és a Backstreet Boys nevet viselő bandájával kezdődött. Igen, és ott mosolygott az ágyam fölött egy óriás poszterről az én Nick Carter szerelmem, ezzel pedig szerintem nem vagyok egyedül a világon. Hány kislány volt odáig a szőke tincsekért te jó ég. :) Aki pedig tagadja, az HAZUDIK :D Most, hogy így visszamentem a múltba rá is kerestem NC-re és lám azt kell mondanom, hogy Nick drágám előnyödre vált ez a jó pár év ami eltelt :)





Aztán a második nagyobb mérföldkövet a zenei életemben  Christina Aguilera jelentette. Őt mai napig is imádom, mert a hangja valami csodálatos és a zenéit is nagyon szeretem. De ha már Nicket megtiszteltem egy akkor és most fotóval, akkor Christina is megérdemel egyet, bár róla nem mondanám, hogy jót tett neki az évek múlása, hiszen szerintem ő akkor is csodaszép volt és most is az. 



De nem szeretnék itt képalbumot csinálni, mert nem erről szól ez a bejegyzés, de az ő arcuk jelent meg rögtön amikor a posztról kezdtem el gondolkodni. 

Zenei besorolásom tehát megtörtént. Összegezve: sokféle zenét kedvelek, de legfőbb irány a pop...meg a latin, ja meg a retro, még apukám fiatalságának idejéből való zenék. Ez volt a könnyebbik fele. Mert, hogy konkrétan kedvenc zenékből felsorolni már nehezebb lesz, ugyanis nagyon nagyon sok olyan szám van, amit rongyosra tudok hallgatni, és mindezt úgyis, hogy már jó pár év eltelt azóta, hogy a zenei ranglistákon szerepelt. Azért persze megpróbálok összeszedni párat, ami aztán tényleg ott van a szívem kis csücskében, de nem ígérek semmit előre, mert aztán a végén lehet, hogy egy top 100-as lista is összejön. Mindenesetre a "zenék" című mappámból fogok szemezgetni, és remélem sikerül még ma összeállítanom a kedvenceket. 

Kezdeném is akkor a sort. (Közben megjegyzem, hogy a youtube linkek a címekre kattintva elérhetőek, ha valaki szeretné meghallgatni az adott számot, de nem akarom tele linkelni a bejegyzést)

Nehéz volt, de megszületett a lista, amelyen tényleg csak azok a zenék szerepelnek, amikhez emlékek fűznek és így fontos helyet foglalnak el a szívemben. Mindezt pedig igyekeztem fontossági sorrendben felállítani, és az első a kedvenc, az én himnuszom :)


Nos, ez az én Top 50 kedvenc zeném, és szerintem még milliót tudnék írni, de ennyi is bőven elég most így szerintem. Remélem talált mindenki kedvére valót :) 

Ez vagyok én zenékkel elmondva :)


A többiek posztját pedig itt láthatjátok:  

2 megjegyzés:

  1. huha itt is tudnék válogatni, én is imádtam (dom) C. Aguileirát, szép lista 50 zenével :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és örülök, hogy azért találtál kedvedre valót :) Kicsit már csaltam is és hozzáadtam +1-et :D

    VálaszTörlés