2014. október 2., csütörtök

Sors


Bizonyos szálak összekapcsolódnak az életedben. Akkor is, ha nem akarod. Futhatsz, menekülhetsz, utolérnek.

Tiltakozhatsz érzések ellen, attól még érezni fogod őket.
Utálhatod a telet, de attól még el kell viselned minden évben.

A sorsod bizony létezik, a maga valójában. Lehet nem hiszel benne, gondolhatod, hogy ez csak valami maszlag. De egy nap majd be kell ismerned, hogy bizony van ami nem lehet véletlen.
Vannak amiket nem kerülhetsz ki, nem kerülhetsz el. Szembejönnek, eltarolnak, a földbe süllyesztenek. Vagy épp feltörnek, és a magasba emelnek.

Alfából omegát, és omegából alfát csinálnak olykor. Mint a hurrikán, ami a semmiből jött, lerombolnak mindent, és ami megmaradt, abból kell gazdálkodnod. De szerintem ez hihetetlen módon érdekes. Van egy kupac valamid, és ha elég elszánt vagy, akár egy egész világot építhetsz belőle magadnak. A kitartásod kell hozzá, meg a fantáziád.

Lehet szerinted csak néhány dolog van véletlen, szerintem pedig semmi sem.
Én is sokáig sodródtam az árral, hagytam, hogy vigyen a víz. Nem érdekelt hol kötök ki, vajon szép lesz-e. Nem érdekelt…semmi.

Persze utólag nagyon okos tud lenni az ember. Én is mondhatnám, hogy bárcsak másképp lett volna, bárcsak másképp csináltam volna.
De nem teszem. Mert tudom, hogy minden kellett ahhoz, hogy most itt legyek. Nincs késő soha valami újba kezdeni. Nem szabad sírni egyetlen elvesztett dologért sem. Egyszerűen el kell tenni emlékbe, és felhasználni azt amit adott.

Én mindig azt mondom, hogy a fájdalmaktól lesz valaki erős, és, hogy attól lesz valami ép, mert előtte valami összetört.
A biztos alap mindig ott lesz, amire építeni lehet. Ez az alap pedig te vagy. Meg én. Mindenkinek saját maga.

Összetörtél százszor, akkor össze tudod rakni magad százegyszer. Olyan nincs, hogy ne maradna valami, amiből újat tudsz összehozni.

Csak vedd kezedbe az irányítást, és higgy abban, hogy sikerülni fog. Higgy magadban.

Ha ez a fajta hited van, akkor mindened van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése